Sunday, October 23, 2011

Isu oh Isu

Shida,kau ble nk gemok ni?
Shida,mkn byk2 ckit baru naik badan
tot...tet..tot...tet...
Hai xtaula nk ckp cmne lg..
Gemuk salah kurus pn salah..
Ok..aku pn risau ngn keadaan aku ni..
Kurus sgt mcm tiang letrik..
Famili,sedara,kwn2 aku...
Da puas da dengar tot tet diorang...
Aku ni bkn pe..
Klu makin kurus tu senang je jwpnnya..
Aku tgh da masalah konflik dalaman..
Selalunya klu org 2 tgh stress mcm2 kaedah diorang wat..
Ad yang karok,ad yang melahap...ad yg menangis...
Tp klu aku ni automatik xda selera mkn..
Mgkn aku xbahagia wt mse ni...
Byk yg mengganggu otak aku ni..
InsyaAllah kwn2...
Ak terima nasihat korang..
Korang risau pasal kesihatan ak kn?
Mne tau pas ak kwin ke da ad anak ke..
Bru naik badan..
Jgn risau k...
Ak akan tingkatkan prestasi utk jd berisi ckt..
Mgkn makan 4 kali sehari??
Wait and see ea u allzz..=p

No comments:

Post a Comment