Wednesday, October 26, 2011

Masterchef dah Kembali

Kalau korang nk tahu,aku peminat tegar Masterchef..
Masterchef Australia. aku da tgk..
Masterchef US, aku pun da tgk..
Junior Masterchef pn aku da tgk jgak..
Skrg ni rancangan yg plg ditunggu2 wat aku dan mgkn rakyat Malaysia...
Iaitu...
.
.
.
MASTERCHEF MALAYSIA!!!


Kalau korang ad passion dalam bidang kulinari,sukakan aksi yg mendebarkan, jgn lupa tau tgk Masterchef Malaysia setiap hari Sabtu-Rabu di saluran Astro Ria,104 kul 9mlm atau layari laman web www.masterchef.com.my.

Ceh,macam iklan plak.Tp aku online je sbb kat kolej ni xda tv. So, tgk kt laman web pn okla asalkn x miss.


Pic kat atas ni adalah senarai 40 org yg terpilih untuk sertai Masterchef Malaysia. Dlm 40 org ni, diorang hanya pilih 24 org je yg layak disarungkan apron Masterchef. Bt mse ni,baru 11 org yg terpilih ke peringkat seterusnya. Ad yang da tersingkir dan ad jgak yang undurkn diri atas sbb2 peribadi..

Jgn lupa tgk tau kawan2 semua. Bole improve knowledge mengenai seni kulinari. Dan jg bole improve skill memasak..

Okla, maybe next time aku ceritakan ckit mengenai juri2 rancangan Masterchef ni. Kang cerita pnjng jeler bosan pulok..


p/s: aku perasan ada sorang selebriti masuk rncngan ni. Mgkn korang xbpe knal kot. Dia ni jarang berlakon.Ary Malik orgny..

No comments:

Post a Comment