Friday, October 28, 2011

Rindu Setengah Mati

Dikala mlm yang sepi ini,
Ku terdengar bunyi dentuman mercun,
Siapala yg excited sgt main mercun ni?
Kulihat kiri dan kanan,
Aku keseorangan,
Kupandang ke bawah,
Rupanya eton ad menemaniku dibilik ini.

Ya Allah,rinduku mkn membuak pd seseorg,
Seseorang yg jauh tp dekat dihati.
Aku sayang dan rindu dia setengah mati..
Klu nenek aku dia slalu ckp dalam loghat jawanya..
ENAK SETENGAH MATI!!
.
.
.
.
Aku rindu padamu, Norjannah Eshak...
Nak tgk lgla gambar dia...

Ini saat bahagianya bersama suami tercinta..
Jeles seh. Aku ble plak nak cmni?
lol..

Bilaku rindu,
Kan kusebut namamu..
NORJANNAH ESHAK!!!
.
.
.
Inilah rupanya wajah emak aku..
Ramai org ckp muka aku serupa ngn mak aku..
Tp aku berbeza sifat dari mak..
Aku lebih ikut ayah..

Emak aku berbeza sifat ngan aku sebab:

1. Mak aku becok tp aku ni pendiam. Makla yang mulut pot..pet..setiap masa marahkan aku,bebelkan aku adik-beradek...

2. Mak aku ni cool dan rilek jer. Tak mcm aku serius orgnya. Kdg2 org pn takot nak berbual ngan aku sbb diorang ckp muka aku ni garang..

3. Mak aku ni pandai memujuk.Kdg2 cair je dgr pujukan rayu dia.Kalau aku ni
"lantak ko lah malas nak cara"..he3..

Apa2 pun, aku sayang semua ahli keluarga aku..
Ayah,emak,Ammar dan Adam..
Tanpa diorang sapela aku ni..
sob..sob..sob..

Tp aku highlight emak aku ni sbb buat mse ni..
.
.
.
.
AKU RINDU SETENGAH MATI SAMA SI DIA!!!

No comments:

Post a Comment