Friday, October 14, 2011

Kenangan Bersama Anak-Anak


Cuti sem lepas bg aku sangat lama.4 bulan tu bnyak perkara yang kita bole buat.Aku juga seperti rakan2 lain mencari kerja sambilan untuk cari pengalaman dan duit. Lepas habis konvo, mak aku suruh keje. Aku on jela. Lgpn ayah aku da pencen baru2 ni. So, aku nak kejelah dari duduk umah kene bebel ngan ayah aku.

Kejenya xdala jauh.Jalan kaki pn sampai.Ala, keje bwah umah apa nak kecoh sgt. Sangat seronok jaga budak2. Aku yang dari dulu xminat budak2 skrg ni rindu plak nak bertemu ngan anak-anak lagi. Teringat kenangan dgn cikgu ain, cikgu ilham yang mulut becok,cikgu syahirah, cikgu na yang tomboi mcm2 lgla..Drpd korang sume bosan baca ayat2 aku yang meleret ni,tengok gambar lagi seronok..


Amacam? Ada gaya model x? Dlm rmai2 anak aku suka kat dia ni. Qhasif namanya.1thn lebih.Very intelligent anak ni. Sangat manja dan membuat hatiku cair..


Degil, ganas tp bijak. Sakit jiwa dan raga layan budak sorang ni. Wan Faiz 2thn rasanya. Sgt active anak ni. Sampaikan cikgu2 pn xtau nk wtpe lg. Tp aku sayang kat Wan Faiz. Kecil2 lg da peramah..Semoga besar nnt jd orang yg berjaya..Sayang Faiz..


Yang ni plak adik-beradik.Yang sebelah atas abang ngah,3thn. Yang comel lote ni adik dia Fairuz. Dua2 comel.Rindu plak ngan Abdul Faez ngan Fairuz ni. Anak2 rindu kat Cikgu Syida x?


Ha, ngah watpe 2? cikgu cubit karang.. my special2 little boy.. I miss u a lot. Syahmi ni paling manja ngn aku. Terhibur bila dia ada disisi. Dahla kecik pastu nakal plak tu.Yang penting blaja rerajin ye. Jgn lupa cikgu bila da besar nt..Sayang bucuk sorang ni..


Anak dara cun nie. Sape bkenan sila call me.He3. Disebelah kiri, bermata bulat,suka menggigit namanya Hasya. Yang kanan pula,ayu budaknya Damia namanya. Comel x kawan2?


Anak2 tsayang di Taska As- Safiinah, Pelabuhan Kuantan. Dari kiri Putra,Yusuf, Zaim, Aulia, Najwa dan Damia. I LOVE MY KIDS..


Khusyuknya Cikgu Ilham ajar anak2. Jasamu sentiasa kukenang Cikgu Ilham..Hah, blaja jgn x blaja nt cikgu marah..


Kenangan bersama anak2 5,6thn. Shikin, Amna, Alia, Amni dan Dania. Anak perempuan best...


Anak2 lelaki 4,5,6 thn..sayang korang semua..Cikgu Ain sentiasa diingatan. Rindu sama kamu..

No comments:

Post a Comment